• Nå kan du komme med innspill til felles skoleregler

Foreldre og foresatte til elever under 18 år inviteres nå til å være med på å utarbeide blant annet skoleregler for de videregående skolene i Nordland.
  • Karrieredagene 2023

Karrieredagene avvikles 7. og 8. november 2023. Du finner program og mer informasjon ved å klikke på ønsket programområde.
  • Kurs for nye elevtillitsvalgte

Torsdag 21.09.23. gjennomførte Hadsel videregående skole elevrådsskolering for de nye tillitsvalgte. Bildet er av elevene som er valgt inn i elevrådet.